אייקון לוגו אתר - סוכריית צילי

אז ממה מורכבות הסוכריות שלנו?

ישנם כמה מרכיבים עקריים אשר אחריים על התחושה המטורפת של הסוכריות שלנו. ננסה להרחיב ולהסביר על כל אחד ואחד מהם בכדי לאפשר לכם את החוויה הטובה ביותר.

בכדי ליצור את המאנץ' המושלם הוספנו עוד קמצוץ שגעון ותבלינים מיוחדים שהרכנו במיוחד בשבילכם 
אותם לצערנו לא נוכל לגלות 😉

הצ'ילי המופק מפלפלי צ'ילי אמתיים שמקורם במקסיקו.
הצ'ילי הוא המרכיב החשוב ביותר בסוכריה!
על ידי שילוב הצ'ילי בסוכריות מציצה יצרנו סוכריה מושלמת למנציונרים. הצ'ילי עוזר לגרות את הפה וליצור רוק שמעביר את תחושת המאנץ'.

קצת מידע בריאותי על הצ'ילי:
ידוע שהצ'ילי מכיל כמות עשירה של ויטמין C ובטא קורטן וכן מהווה מקור מצוין לסוגים רבים של ויטמין B אשלגן מגנזיום וברזל (כל המידע הזה מאומת במחקרים בספרות החקר המקצועית)

מה למדנו?
שתוך כדי אכילת הסוכריה אנו גם נהנים מהון סגולות רפואיות!!

סוכריית מארה בטעם אננס

מנגו מקסיקני – לא רק טעם 🙂
למנגו סגולות רפואיות שונות, אך לא בשל תכונה זאת הוא אחד ממרכיבי הסוכריות. המתיקות של המנגו מאפשרת לנו לשבור את החריפות של הצ'ילי וכך ליצור שילוב הרמוני בין חריפות למתיקות מעודנת.

היעד – פתרון המאנץ'
על ידי שילוב שני טעמים אלה אנו גורמים לחלל הפה לייצר רוק ולפתור את תחושת היובש בגרון שלנו.

אננס – כולנו מכירים את הפרי האהוב הזה, אבל ידעתם שיש לו גם סגולות בריאותיות?

כל דבר טוב מתחיל עם אננס.
האננסים שנמצאים בסוכריות שלנו גדלים הרחק בדרום אמריקה, הם מתוקים ועסיסיים!
האננס כמו המנגו והאפרסק נותן תחושת מתיקות לסוכריות ועוזר לנו ליצור את התחושה שאנו מחפשים!

ובנוסף הוא מלא בערכים תזונתיים

ויטמין C הוא אולי המרכיב העיקרי של האננס אבל הוא גם עשיר בקבוצת ויטמיני B: ויטמין B1 (תיאמין), העוזר לתהליך המטבוליזם, ויטמין B2 (ריבופלאבין) שעוזר לבריאות הציפורניים, העור והשיער, ויטמין B6 (פירידוקסין), ששומר על רקמות השרירים והעצבים, ויטמין B5 (חומצה פנטותנית) שעוזר במצבי עייפות וחולשה. בנוסף האננס מכיל חומצה פולית, מגנזיום, מנגן (עוד בהמשך), אשלגן, נוגדי חמצון ופוליפנולים כמו בטא קרוטן.

סוכריית אפרסק

תכונות שלא ידעתם על אפרסק:
האפרסק והנקטרינה מהווים מקור לאשלגן ומכילים כ-200 מ"ג אשלגן ל-100 גרם, כשאר מנת האשלגן היומית המומלצת גבוהה מאוד ועומדת על 4700 מ"ג ליום (מגיל 14).

האשלגן תורם להפחתת רמות לחץ דם, כאשר לחץ דם גבוה נחשב לגורם סיכון להתקפי לב, שבץ מוחי ומחלות כליה. לעומת זאת, ובדומה למרבית הפירות, תכולת הנתרן באפרסק ובנקטרינה אפסית. להגברת צריכת האשלגן ולהפחתת צריכת הנתרן חשיבות רבה למניעת לחץ דם גבוה ולקידום בריאות הציבור. תזונה העשירה בירקות ופירות ידועה כבעלת השפעה מיטיבה על רמות לחץ דם.

לאחרונה פורסמה סקירת מחקרים מקיפה שכללה כשני מיליון אנשים, שהראתה שכל עלייה של 200 גרם בצריכת ירקות ופירות, תרמה להפחתה של כ-10 אחוזים לפחות, בסיכון למחלת לב כלילית, שבץ מוחי ותמותה מכל הסיבות. ארגון הבריאות העולמי ממליץ לצרוך 400 גרם ירקות ופירות ליום לפחות.